tisdag 15 maj 2012

- Please come home to me -

Det enda jag tänker på är du.
I början var det väl mer att man tyckte det var kul att prata med dig, men nu är det helt annorlunda! 
Det första jag tänker på när jag vaknar och du är den sista jag tänker på innan jag somnar är också du.
Din profilbild på facebook gör mig glad.
När jag tänker på dig, börjar jag le.
Jag vet alltid vad jag får för svar när jag skriver hej till dig i chatten på facebook.
Jag blir så jävla glad när jag hör ditt namn.
När jag hör ditt namn så ryser jag i hela kroppen och jag blir alldeles varm.
Vissa låtar påminner mig om dig.
Hur blev det såhär?
Vi kände ju inte ens varann?
Jag gillar dig, absolut. Men det har gått för fort, mina känslor och tankar springer ifrån mig.
Hela min värld kretsar runt dig. 
Ååh, det är du som gör att jag kliver upp ur sängen på morgonen.
Du är en person, som gör mig så otroligt glad. 


Älskar, älskar inte? 




Ron Pope – Please Come Home To Me

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar