onsdag 19 januari 2011

Where do my bluebird fly ?

Jag längtar så jävla mycket tills på Lördag så jag spricker!
Ska bli så jäkla mysigt!
Film,Film,Film,Film och åter FILM! :D
Men iaf, jag fortsätter att hosta och det blir ingen skola för mig i morrn heller, tråkigt? JAO!
Tror jag ska sova ganska länge i morrn, skön..t! :D
Jag saknar Enrica och alla andra i skolan sjukt mkt, det är så tråkigt att vara hemma.. :(
Enrica är så jävla söt!

E: Elskad (L)
N: Normal? elr?
R: Rooolig!
I: Inte dum <3
C: Coolig ;)
A: Alltid bäst <3<3
Älskar dig Vännen! <3

Aja, uppdaterar lite mer i morrn alla gulliga små läsare!
Här kommer bara ett låttips som är sjukt mysigt att lyssna på såhär på kvällen!
http://www.youtube.com/watch?v=WBxTxMfWzrY&NR=1
och en bild på sångaren :
'Tallest Man On Earth' , LOVE!

Natti ! //
True Story Girl <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar